Sofie stelt beleidnota publiekzaken voor

17 januari 2020

Het uitrollen van het werken op afspraak aan loketten, een groter digitaal aanbod, Gentinfo bereikbaar maken via nieuwe kanalen en een centraal KAFKA-meldpunt voor klachten, het zijn maar enkele voorbeelden van de in totaal 30 acties die schepen Sofie Bracke in haar beleidsnota Publiekszaken zette.

Bedoeling is om de dienstverlening van de Stad Gent de komende jaren nog efficiënter en klantvriendelijker te maken.

“Deze loketwerking is de kerntaak van een lokale overheid”, verduidelijkt Sofie. “En die willen we zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk uitvoeren. De steeds bredere waaier aan communicatie- en online mogelijkheden willen we zo goed mogelijk benutten om de Gentenaars, onze klanten, nog beter te helpen.

De dienst Publiekszaken werd dit jaar specifiek opgericht om, los van de verschillende diensten, de dienstverlening naar de Gentenaar efficiënter en eenduidiger te maken. Met deze beleidsnota moet de burger over vijf jaar zeker het verschil voelen.”

Optionele cookies plaatsen voor Google Analytics, zoeken en social media integratie:       Accepteren       Weigeren       Meer info